zaterdag 30 maart 2013

5 opmerkingen:

  1. Jeetje dat heb je leuk gedaan!!! En de fotos komen een stuk beter uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thnx :)
    Foto's komen beter uit dan op de blog?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij mij niet... Omdat ik ze vanuit de site heb binnen gehaald. En kan geen fotos van uit mijn pc er op krijgen. Je heb het leuk opgesteld je boek. En fotos komen er goed uit. ben benieuwd wat je van de mijne vind :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan heb je een andere maat uitgekozen. Blog is alleen kleine vierkant waar je die optie van hebt om in te laden. Maar ik heb alles uiteindelijk toch handmatig gedaan. Vond ik nodig, omdat sommige wel samen op 1 pagina konden bijvoorbeeld. En ik wilde wat afwisseling kwa grootte van de foto's en zo :)
    Ik ben ook benieuwd naar de jouwe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ik heb idd een andere maat boek. Hij is wel leuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen