zondag 9 september 2012

Comfort


Ik had zin om even een uitgave te doen voor een luxe. Een stoel leek me wel erg decadent, maar dat zou echt te zwaar worden om mee te nemen. Toch? Ik was aan het neuzen bij outdoorwinkel en ik werd geholpen door iemand die meteen wist wat ik wel super zou vinden. Een lichtgewicht stoeltje wat op 2 poten staat. **denk terug aan schooltijd waarbij dat niet toegestaan was** Eerst wat sceptisch, maar eenmaal in dat stoeltje wilde ik er niet meer uit. Dus ik heb er 1 gekocht (andere kleur nl blauw) En weegt enkel 612 gram

Ik ben erg blij met deze aanschaf. Ik kan me namelijk de pijnlijke spieren nog herinneren die door steeds weer zitten op een simpel krukje was veroorzaakt tijdens 2 weken safari.2 weken niet comfortabel gezeten tijdens kampeer momenten. Ik kijk uit naar het gebruik van dit stoeltje :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten