zondag 22 juli 2012

Ingeschreven voor de damloop 4 mile

Trainen is nooit zo mijn ding geweest. Dus ik probeer het leuk te maken/houden. Dus ipv aan de apparaten hangen bij fitness doe ik aan Zumba / Sh'bam achtige dingen of muurklimmen... 
In de sportschool trainen vind ik persoonlijk dus niet zo leuk. Hardlopen doe ik ook het liefst buiten. Maar buiten vind ik het wel lastiger. Ik zie niet hoe hard ik ga, hoe lang nog, hoeveel km? etc.. Gelukkig heb ik een goede tip gekregen om Runkeeper te gebruiken. Die app houdt alles voor me bij :D Ik moet zeggen dat dat het ook weer net iets leuker maakt. Maar om voorbij die 5 km te komen, ik vond het toch wel lastig. Dus heb ik me ingeschreven voor Damloop 4 mile :D (6.4 km) en ik heb een trainingsprogramma gevonden die me gaat helpen daarbij (de belgische start to run programma 5-10 km). De kilimanjaro duurt nog wel even...  Zo heb ik toch weer een leuke tussen doel om naar toe te werken :D

**happy**

2 opmerkingen:

  1. Goed bezig lisa...

    Ik heb trouwens de hele serie lost gekeken :) das ook best veel en knap ;)

    BeantwoordenVerwijderen